Det här är inte klokt och helt oväntat...

...jag sitter och gråter framför tvn där minnesceremonin med Michael Jackson pågår!

Helt otroligt då han aldrig varit någon jätteidol för min del.
Jag har visserligen  några LPskivor med honom och visst han har alltid funnits där under min uppväxt då hans musik mer eller mindre alltid hördes på radion, på uteställen osv, men att jag skulle bli så berörd att jag sitter och gråter?

Som sagt även om han inte var min stora idol så var det en alldeles fantastiskt duktig artist.


Att någon förälder alls ska behöva begrava sitt barn är så grymt...
jag tror att det är det som berör mig mest och så tänker jag på hans barn....



Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Åh... det kan jag tänka mig att det var gripande att se minnescermonien. Så tragiskt att det skulle sluta så här =(

Jag såg inte Michael J´s, men jag såg prinsessan Dianas begravning för många år sedan. Och grät som en tok. Helt otippat - men jag blev så berörd av hennes öde. Kan tänka mig att jag skulle reagera likadant om jag såg denna minnescermonien...

2009-07-07 @ 23:16:16
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

Jo det är väl så att det är ödet kring dessa kända personer som gör att man berörs....och i slutet igår på ceremonin, så pratade först en av MJ's bröder, vilket var otroligt gripande, framförallt då han bad MJ att ge hans döda tvillingbror en kram... men strax därefter kom även hans lilla dotter fram till mikrofonen och sa gråtandes att MJ hade varit den bästa pappan man kan tänka sig och hur mycket hon älskade honom..då var det som att öppna alla fördämningar här, jag tror jag grät hejdlöst i en kvart:-)

2009-07-08 @ 08:41:26
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback