ÅH NEJ!!!!!!

Vad kan vara värre än när man märker att ens lilla gosse har falsk krupp som hållt mig vaken hela natten och fått honom att blir arg för att han inte kan hosta ordentligt? JO det är när man väl somnat efter denna natt och vaknar av att gossen låter väldigt nöjd i sin spjälsäng...och då menar jag lite väl nöjd. 
När jag går in så visar det sig att han har tagit av sig blöjan och BAJSAT I SÄNGEN!! Hela han och sängen är nedkletat med bajs!!!
Trots att allt nu är tvättat inklusive gossen:-) så tycker jag att det luktar bajs överallt:-/
och detta kaos trots  är det inte fredag den 13 förrrän i morgon! Så vad ska då ske om denna natt/dag varit så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback