JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DETTA NU!!!

Jävla, jävla, jävla IQ-befriade jävla, jälva idioter som inte begriper att om man bor i en hyreslägenhet så kan man inte spela musik på högsta volym mitt i nätterna!!!!...är det inte den plufsiGT blekfeta drygt 35-åringen som spelar för hela huset, så är det en ungdom som tillhör behandlingshemmet (jo det ligger ett behandlingshem högst upp i detta 8-våningshus) som av någon outgrundlig anledning får bo i behandlingshemmets träningslägenhet trots upprepade förseelser...

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har behövt lämna min 15-månaders pojke ensam här i lägenheten medan jag tagit hissen ner antingen till fjärde våningen eller bottenvåningen för att få stopp på oljudet. Ett antal gånger har jag också tvingats åka  vidare upp till 8nde våningen för att ringa på behandlingshemmet, där en yrvaken personal öppnat som snällt tackar för att jag påtalar vad deras klient har för sig. För ca 2-3- veckor sedan hade samma klient fylleslag med hög musik så klart.

Jag måste från detta jävla huset innan jag gör mig olycklig genom att gå in hos musikmarodörerna och slår sönder deras stereo-apparater...
Som om jag/vi inte redan är helt psykiskt slut av att så här långt ha bott snart 1½ år i en byggarbetsplats....
....och klockan är nu 04:11 och den yrvakna personalen verkar för tillfället ha fått tyst på marodören 6 våningar ner.
Måste verkligen försöka somna igen nu... god natt.

P.s. jag kan ju också tillägga att flera av ungdomarna som tillhör behandlingshemmet roar sig med att spotta både i trappen, hissen och precis utan för porten var och varannan dag...och då snackar vi inte en liten försynt spottning utan många (räknade till 15st en gång) rejäla snorloskor... ungdomarna inklusive den blekfeta drygt 35-åringen förstår inte heller att man INTE röker i trapphuset eller hissen eller i källaren...trots att hyresvärden har skrivit brev till alla i huset om detta.... jamen var fan bor jag någonstans egentligen???



Dagens eller rättare sagt nattens fråga är:

Hjälp mig någon, har du ett hus, en lägenhet, ett rum, ett uthus, en lada, en kartong, ja vad fan som helst som vi kan bo i, BARA det är lugn och ro?????????
Trackback