JAG VILL KRÄKAS ÖVER PEDOFILEN OCH HANS BLOGG



Via min favvo-blogg http://ladydahmer.blogg.se så snubblade jag över en blogg som skrivs av en pedofil http://alex.pedofil.se/  . Och den första spontana reaktionen är en grötig blandning av att vilja kräkas och extrem förtvivlan....en förtvivlan som är bortom all sans och vett.... När jag läser i denna vidriga blogg så måste jag göra många pauser för att överhuvudtaget kunna ta in vad jag egentligen läser.

Nej, det finnns inga direkta glasklara övergreppsdetaljer men däremot är texten fylld av  sliskiga  försök från detta äckel att på en 'intellektuell' nivå rättfärdiga sin pedofila existens, sina tankar och handlingar. I sitt sjukt snedvridna sinne tror han också att framtiden kommer att acceptera pedofiler precis på samma sätt som man idag accepterar homosexuella *vill kräkas igen*, att vi andra bara behöver tid på oss för att acceptera...

När man man också börjar läsa alla de kommentarer som finns efter varje inlägg så kan man snabbt konstatera att de flesta som skriver också är pedofiler och där den ena som svar på att någon menat att pedofiler våldtar och dödar, säger
"Jisses, Alex är ju Guds lamm bland pedofiler. Frommare och menlösare vän av barn får man leta efter.
Ja, man blir lite full i skratt av hur somliga resonerar, reflekterar och kommenterar."

Den meningen får mig än mer att inse hur bortom all räddning dessa sjuka sinnen är och för hundrade gången vill jag kräkas igen.

Det är otroligt svårt att vara konstruktiv och fömedlande om något som är så vansinnigt sjukt. Och sjukt är trots allt ett ganska milt ord för att beskriva dessa pedofiler. Hur många ord om deras sjuka sinnen jag än kommer på att använda, så kan dessa egentligen aldrig beskriva graden av äckel, förtvivlan, ilska och vanmakt jag, och säker många med mig, känner... det är bortom ord och bortom förstånd.

Jag vet inte vad som får mig att må mest illa.....om det är denna pedofils redogörelse för hur han sitter på golvet med en pojke som lagt sig tillrätta i hans knä och hur han njuter av detta men hur han samtidigt säger om flickan bredvid  " Trist för mig att denna flicka inte är i behov av mer kelande, hon får vad hon behöver av de andra barnen. Lycka för mig att hon väljer mig när det är en vuxenkram som eftertraktas." eller om det är att det precis börjat gå upp för mig att denna pedofil faktiskt jobbar på en förskola eller likande någonstans i Sverige....

Inte nog med att denna pedofil förstärker misstron på män inom barnomsorgen, han bäddar för att de ska bli helt oacceptabelt...
och i Dagens fråga kan jag inte låta bli att undra:

ÄR DET DITT BARNS FÖRSKOLA HAN JOBBAR PÅ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback