TACK GÖRAN HÄGGLUND OCH ALLA ANDRA HOMOFOBER!

Att det finns så många människor som är så mån om mitt barn och vet så mycket om honom trots att de aldrig har träffat honom.. Jag tänker på alla homofober inklusive Göran Hägglund som anser att mitt barn mår dåligt eftersom han inte har tillgång till sin pappa, att han alltså inte kommer att växa upp med både mamma och en pappa, utan kanske mer troligt kommer att få tillgång till en bonusmamma.

Jag hade ingen aning om att min pojke mår så dåligt och att det redan är så många som redan vet hur dåligt han kommer att må i resten av hans liv p.g.a att hans mamma är flata - homosexuell. Är så förundrad över att det inte märks på honom hur dåligt han mår...så det är ju jätte-gulligt  av all er att tala om det för mig.

Vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka er ordentligt...men i alla fall TACK Göran Hägglund och alla andra homofober för er outröttliga vilja att sprida dessa sanningar till övriga i samhället men framförallt så att mitt och andra barn till homosexuella föräldrar från början får inpräntat att de mår dåligt och att de lever i en familj som är fel enligt normen och att de lever i synd. ,men också att de kommer att få allehanda psykiska störningar p.g.a den familj de lever i och frånvaron av föräldrar av båda könen..
Det känns också tryggt att veta redan nu vad era barn kommer att mobba mitt barn för, då blir det ju lite lättare att handskas med det.

Så än en gång TACK för att ni genom ert propagerande verkligen ser till barnens bästa.




Kommentarer
Postat av: Vigdis

Usch...jag är så himla trött på dessa självgoda, högmodiga homofober. Att de själva inte inser att det är deras inställning och förrakt som skapar mobbare, trångsynthet och utanförskap.

Inte att växa upp med kärleksfulla föräldrar - oavsett kön!

Riktigt sorgligt med tanke på att de (kristna) säger sig sprida kärleksbudskap. Låter inte speciellt kärleksfullt...



Hoppas i alla fall att du och din lilla familj har en bra söndag! =)

2009-04-05 @ 13:01:18
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

Du har så rätt Vigdis...önskar att fler resonerade som du:-)

2009-04-07 @ 16:44:11
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback