PÅ TAL OM 25-ÅRIGA SPISAR...

Min äckel-snåla hyresvärd har fått för sig att han ska hit och besiktiga min spis som är 25 år gammal!!!!
Jag har tröttnat på att ha en halvtrasig spis och när Elektrolux-killen var här för att kolla det gamla kylskåpet som inte heller fungerar som det ska, så säger han att spisen är 25 år gammal!!! Så inte konstigt att den är slut som spis.

Kollade med hyresgästföreningen och sjävlklart har jag omgående rätt till en ny spis...och detta oavsett om den inte varit trasig. Meddelade hyresvärden ang krav på spisbytet och nu har jag alltså fått mail från värden att han ska besiktiga spisen för dem byter minsann inte spisar som fungerar!!!
Din snåla jävel!!
Tänk att det alltid ska bli detta enorma inferno av tjafsande så fort hyresvärden ska fullfölja sina plikter,men hyran höjs ständigt och gud nåde den som inte betalar in i tid...då kommer det gula lappar som med stora feta bokstäver talar om att du är sen med hyran och att om man inte betalar inom åtta dagar efter sista betalningsdagen, så har man förverkat rätten till sin lägenhet (råkade ut för detta nu senaste hyran då jag inte fått min ersättning från f-kassan i tid).

Efterlysning igen:
Snälla någon..har ni ett hus, en lägenhet eller ett uthus som jag kan hyra, bara jag kommer härifrån???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tittut!



Tänker på dig och skickar ett mail istället.

2009-05-20 @ 00:46:41
URL: http://ladyj112.xpy.se/
Postat av: Sarah

Vi har nog en ledig trea fortfarande i vårt hus, men då får du ju flytta till Landskrona o bo granne med mig. Är du intresserad, hör av dig så kan du få nummret och sen kan du hälsa från mig, om det skulle vara intressant att byta stad?

Lycka till annars

Kram

2009-05-20 @ 21:21:11
URL: http://saraholeia.blogspot.com
Postat av: Beyond Eternity

Sara

Åh tack!!! Skriver till dig via din mail:-)

2009-05-20 @ 21:39:10
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback