Om du är kompis med henne så får inte du leka med oss, för vi gillar inte henne..

Dagis?
Nej, tyvärr inte. Det finns vuxna människor som håller på så här. Vuxna människor som med outtalde hot om uteslutning ur 'gemenskapen' ställer krav om vilka deras närmsta får umgås med. Och de närmsta som lyder är precis lika delaktiga i denna skitiga mobbing...

Och så förvånas människor över att barn o tonåringar mobbar varandra. Var lär de sig sånt jävla beteende? Jo, av vuxna i deras närhet, föräldrar o andra som de möter i sin vardag....



Kommentarer
Postat av: Suck

Din egen lilla fördom som ju inte alls stämmer!

2009-12-06 @ 15:46:43
Postat av: Beyond Eternity

Fördom?? På vilket sätt är det en fördom? Hur tänker du då? och VEM är du att säga att det jag säger inte stämmer?

Det jag skrivit ovan kan ses på alla platser i samhället, på jobb, skolor, relationer o.s.v.

Vem är du som tog åt dig så? Du måste ha kännt dig väldigt träffad. Stå gärna för vem du är, framförallt då du kan påstå att det jag skrev är min egen lilla fördom, då måste du ju känna mig personligen för att alls kunna uttala dig om mig så som du gör och gör du det så prata med med mig face to face i stället!

2009-12-06 @ 16:21:17
URL: http://beyondeternity.blogg.se/
Postat av: Suck

Du vet vem jag är och ja jag säger det för jag är den du pratar om och det stämmer faktiskt inte alls bara så du vet. Tråkigt att du känner så

2009-12-06 @ 16:38:26
Postat av: Suck

Stämmer säkert i många situationer men jag har inget med det valet att göra så vet du det. Du får göra precis som du var mitt svar när frågan kom

2009-12-06 @ 16:41:51
Postat av: Beyond Eternity

Nej du "suck" jag vet inte vem du är, men du vet tydligen vem jag är så prata med mig face to face i stället för detta anonyma påhopp! Det står ingenstans i mitt inlägg om någon specifik person, så att du tagit åt dig och dessutom hävdar att du 'känner mig' är både otroligt och faktisk rätt obehagligt. Vad vill du egentligen?

Om du verkligen känner mig så kan du kontakta mig privat och säga det du vill säga i stället för att använda min blogg för dina personliga påhopp!

2009-12-06 @ 18:03:36
URL: http://beyondeternity.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

...och detta förstår jag ännu mindre vad du menar med

"Du får göra precis som du var mitt svar när frågan kom", men ta detta med mig personligen om du nu verkligen känner mig.

2009-12-06 @ 18:05:31
URL: http://beyondeternity.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

Jag ser ju i vilken stad du befinner dig i eftersom jag får upp ditt IP-nummer, men de jag känner där håller inte på med sånt här, de jag känner pratar med mig personligen om de har något de vill säga mig...så varför gör inte du det om du nu känner mig? Du läser ju uppenbarligen min blogg i alla fall...



Först så säger du att du är den person som jag pratar om i mitt inlägg (kan själv inte se att jag pratar om någon specifik person alls dock), men du säger samtidigt att det inte stämmer! Hur går det ihop?

2009-12-06 @ 22:56:23
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback