Mina badrumsskåp (just det, jag har 3!!)

Jag har följt uppmaningen att fota mina badrumsskåp, för jag har ju tre stycken!!!Ha! :-)
Fast det är ju bara ett med dörr på...och det är ju dem som det är kul att snoka i...

Denna lite galna men kul uppmaning kommer från ett inlägg som Danitra gjort i Lady Dahmers blogg.
LD själv avslöjar att hon snokar i andras badrumsskåp
och eftersom det är bekännelsernas timme så...

Det gör jag med! :-)


Och för att underlätta för LD (o alla andra snokare) om hon nån gång skulle komma hit så visar jag upp dem här, ostädade.....till skillnad från LD's :-)





Jo, det är fullt med damm, även om det inte framgår av bilden...



...även här är det fullt av damm *skäms faktiskt*





Fan vad röriga/dammiga de är!!
Får nog ta o städa dem!

Kommentarer
Postat av: Danitra

Ha ha! Har du tre stycken?!

2009-08-31 @ 16:22:05
URL: http://danitra.wordpress.com
Postat av: Beyond Eternity

Ja visst är det pinsamt!!

Och jag är ensamstående:-)

2009-08-31 @ 17:36:39
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback