JAG ÄCKLAS AV ERT BETEENDE OCH ERA KROPPSVÄTSKOR (kopia från mars)

OBS!!!
DETTA ÄR ETT INLÄGG FRÅN MARS SOM JAG LÄGGER IN IGEN FÖR ATT JAG BARA MÅSTE SÄGA DETTA IGEN! HÖLL ÄN EN GÅNG PÅ ATT  BLI "TRÄFFPUNKT" IDAG FÖR EN MANS SVINERI NÄR HAN SNÖT SIG RAKT UT I LUFTEN!!!! JÄVLA ÄCKEL!!


Det är fullkomligt omöjligt att gå ut en sväng utan att möta män  som spottar, eller lika illa när någon snyter sig rakt ut i luften (ja, tyvärr så är alla de jag stöter på som gör så här just män).

Hur jävla svinigt äcklig får man bli egentligen? Hur fan tänker ni? Har det aldrig slagit er att detta spottande och snytande är jävligt äckligt för andra människor, för att inte tala om alla baciller detta sprider?
Skulle  du/ni själva vilja ha snor-/eller spottstänk på er? Förmodligen inte.

Jo, jag har sagt till ett flertal gånger när det viner en snorloska mitt framför en eller bredvid när man står och väntar på bussen eller då någon  man snyter sig rakt ut i luften, alltså  UTAN papper...och reaktionen borde vara "oj, förlåt, jag ska tänka på att inte göra det igen", men i stället möts jag av "håll käften jag spottar/snyter var fan jag vill" typ.
Jag undrar vad en sån här man hade gjort om jag hade satt mig och kissat bredvid honom så att kisset stänker ner hans skor? han hade förmodligen blivit skit-förbannad o undrat vad jag sysslade med....

En dag när jag klev i i hissen i mitt hus så var nästan hela hissen nerspottad, både väggar golv o tak!! Detta upptäckte jag när jag precis kört in med vagnen och tryckt på 6:e våningen där jag bor, jag hade fullt sjå att hålla tillbaka kräk-attacken som tryckte på då jag såg alla dessa 30 (?) snorloskor....jo jag gick upp till behandlingshemmet högst upp i huset och bad dem be spottarna att skura hissen...


SKÄRPNING ALLA KILLAR/MÄN SOM GÖR SÅ HÄR!
VARKEN JAG ELLER ANDRA VILL HA ERA KROPPSVÄTSKOR PÅ OSS ELLER TRAMPA I DEM!!

DAGENS FRÅGA (FRÅGOR):
Hur kan ni män som gör så här vara så jävla äckliga och respektlösa? Spottar ni på golvet när ni är hemma också och snyter ut i luften utan papper?



"Tottis spottloska träffar Christian Poulsen i ansiktet" från aftonbladet.
Inom sporten så får man självklart inte spotta på varandra, men vad är det som gör att så många män tappar allt vett o sans o sprider sina kroppsvätskor utan hänsyn till någon annan?

Kommentarer
Postat av: Nadia

Håller med. Kan inte heller förstå detta spottande och än värre, snytande rätt ut i luften. Tvi för dessa män. Trodde det gällde mest äldre män men kanske inte ändå? Bleurgh! Det här är på g att bli en fobi för mig.

2009-05-09 @ 00:25:22
URL: http://folkarnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback