FY FAN!!! 6-årig pojke attackerad med kniv av annan 6-årig pojke för att han bar rosa kläder o hade nagellack!

Fy fan så jävla hemskt!

En 6-årig pojke har attackerat en annan 6-årig pojke för att han bar rosa kläder och hade nagellack. Vad är det för jävla sjuka människor och föräldrar som finns runt barnet som attackerade???? Och vad är det för JÄVLA skola???

Det är bla sånt här som får mig att än mer kämpa för att upplösa könsrollerna! Att barn ger sig på andra barn för att dem inte följer de sjuka könsrollsnormerna beror ENBART på vuxna/barnens föräldrar.

Varenda förälder och vuxna har ett ansvar i att sånt här överhuvudtaget kan  hända. Om du som förälder INTE redan utövar ett föräldraskap där du verkar för att könsrollerna ska upplösas så är det verkligen dax att sätta igång!

OM det hade varit mitt mitt barn som blev utsatt på detta sätt, så lovar jag att föräldrarna till det attackerade barnet hade önskat att de aldrig någonsin hade blivit födda!!!

ALLA  VÄRME OCH OMTANKE TILL DEN ATTACKERADE POJKEN OCH HANS FÖRÄLDRAR, NI HAR MÅNGA MÄNNISKORS STÖD I DETTA<3

Och till föräldrarna till pojken  som attackerade;
NI BEHÖVER FANIMEJ HJÄLP NU!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: cecilia tipsar

ja det där är riktigt riktigt hemskt! kul att höra ifrån dig igen, även om det är i ett jobbigt ämne. hoppas att du mår bra!

2011-02-12 @ 15:53:12
URL: http://ceciliatipsar.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

Hej Cecilia.

Jo jag mår bra, men haft mycket omkring mig o då blir bloggen lidande, tyvärr

Men detta kunde jag inte låta bli att skriva om...det är för jävligt och när man nu även kunnat läsa mammans hela historia om pojken så är det så uppenbart att skolan inte följt dem lagar o regler som gäller och pojken har ju varit utsatt en längre tid. Och den mobbing pojken varit utsatt för har grund i dem stereotypa könsroller barn trycks in i.



Jag hoppas verkligen att det kan komma ngt gott ur denna historia, att alla vuxna börjar tänka och agera mer genusinriktat när det gäller barnen..

2011-02-13 @ 10:12:17
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback