Sånt här gör mig spyfärdig!!!

År 2011 kan man alltså få läsa denna typ av mycket kränkande uttalanden från en, gissningsvis ung(?), mamma som nyligen fått barn.
Det är bla. sånt här som gör att barn/ungdomar än idag inte vågar vara öppna mot sina föräldrar och sin omgivning att dem faktiskt kanske är intresserade av samma kön.

Jag skulle skriva mer, men jag är så jävla förbannad över denna otroligt inskränkta människas fördömande uttalanden och det faktum att jag ligger i influensa, att jag inte kan skriva mer nu.

"Jag hoppas att min dotter INTE blir bi- eller homosexuell. Faktiskt! Jag sa det!! Ni läste rätt!! Jag vill ha ett straight barn!! Får man skriva så nu för tiden? Jag skulle stötta henne till 100% om hon nu ändå väljer en annan väg än den jag tycker är rätt, hon måste få göra sina egna val när hon blir vuxen och ha en lika stöttande mamma som jag haft, men jag hoppas ändå att hon väljer den raka vägen.

Nä, hörni! "Annat var det förr... När män var män, kvinnor var kvinnor och fikusar var krukväxter!"



Här kan du läsa hela blogginlägget
*

Kommentarer
Postat av: Elin Astrid

Hahaha! Vafan?! 1939 ringde, de vill ha sin syn på HBT tillbaka.

2011-02-21 @ 22:58:56
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: prinsessanadia

Hittade hit pga att jag googlade på mootherhood. Och såg att du skrivit ett inlägg till henne. Och jag har dragit samma slutsats som dig, att hon inte verkar ha alla hästar hemma. Hon har snott ett av mina inlägg och vägrar ta bort det. Du råkar inte veta vilken portal hon bloggar för? Tänkte göra en anmälan.

2011-02-22 @ 14:59:09
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: På tal om att tänka efter...

Om du hade läst lite mer än det du själv vill så hade du sett att för Isaks mamma handlar detta inte det minsta om genusperspektiv, utan att han ska få vara den han själv vill vara.

Trist att han blir utnyttjad för dina egna syften.

2011-02-25 @ 11:01:48
Postat av: Beyond Eternity

Anonym

Vad fan snackar du om??? Egna syften?? Isak????

Nu har du nog snurrat till det rejält!!!



Inte för att jag har den blekaste aning om vem eller vad du snackar om så kan jag ändå upplysa dig om att genusperspektiv handlar i allra högsta grad om att man ska få vara DEN MAN SJÄLV VILL VARA!!



Och du, nästa gång du får för dig att skriva en kommentar i någons blogg; TÄNK TILL INNAN!! OCH Håll koll på VAD du snackar om och det mest relevanta är: se till att du håller dig till rätt inläggg/rätt person och att du har koll på vad begreppen du angriper betyder!!!!

2011-02-25 @ 11:18:51
URL: http://beyondeternity.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

MEN VAD FAN!!! ÄR DU HÄR NU IGEN kattmatten/kattälskaren/anonym??? Alltså du anonyma som skrev det helt förvirrade och faktafelssmässiga inlägget ovan.

Du fattar verkligen inte att du inte är välkommen här! Har nu tappat räkningen på alla gånger jag har sagt till dig att hålla dig borta från min blogg. Vad är det för jävla problem du har som är så jävla trög????

Stick härifrån jävla galning!!!

Om jag är förbannad??? Det ör en extrem underdrift!

2011-02-25 @ 11:33:28
URL: http://beyondeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback