JÄVLA IQ-BEFRIADE PUCKO, DU ÄR FANIMEJ DEN MEST TRÖGA JÄVEL JAG STÖTT PÅ!

NU HAR H*N FANIMEJ VARIT HÄR och lämnat en helt förvirrad o spydig kommentar IGEN!!
AW-fanatikern o rikspuckot med alla alias; kattmatten/kattälskaren/anonym/anonym igen/anonym och gud vet allt som denna galning kallar sig för och nu senast med  IP-nummer 94.255.244.193 men alltid på exakt samma punkt/adress i kristianstad.
Nej, jag hymlar inte längre med denna persons IP-nummer, för det får liksom räcka nu.

Detta är alltså galningen som dyker upp här i min blogg med jämna mellanrum och kräker av sig diverse 'psykos-kommentarer' o spydigheter TROTS att jag otaliga gånger bett henne hålla sig väck. Jag har kallats allt från kattmördare, stalker till paranoid och senast personen var här o kräkte ur sig så skulle hon se till att Anna Wahlgren skulle polisanmäla mig!! Hur pinsam får man bli???


Så för hundrafemtioelfte gången;

KATTMATTEN/KATTÄLSKARE/ANONYM/ANONYM IGEN/ANONYM:

FÖRSVINN HÄRIFRÅN! OM DU TOM AV NÅGON HELT OUTGRUNDLIG ANLEDNING SKULLE FÅ FÖR DIG ATT SKRIVA EN 'SNÄLL' KOMMENTAR SÅ ÄR DU INTE VÄLKOMMEN HÄR ÄNDÅ!!!!!!





***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback