MEN VAD FAN!!

För ca 40 minuter sedan så stod jag och vispade ihop välling till Neo, inför kvällsnattningen. Jag hällde i vattnet och fick vispa ganska rejält då skålen jag vispade i var lite blöt då jag hällde i vällingulvret, så det hade liksom kletat sig fast...i alla fall så när jag vispar där för fullt så ser jag något som vibrerar i ögonvrån, ju mer jag vispar ju mer vibrerar det eller rättare sagt dallrar... plötsligt går det upp för mig att det är GÄDDHÄNG som dallrar!! Men vad FAN, jag har fått gäddhäng!!!

Var kom det ifrån? Jag har inte beställt något, har aldrig tänkt på det och vill aldrig tänka på det heller...men nu sitter jag alltså här med mina gäddhäng!
Vad fan ska jag göra?




OBS! Detta gäddhäng är inte mitt, jag har mer fett:-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback