Lugnet har lagt sig

Blogg-marodören försvann lika fort som h*n dök upp, men som alltid så lämnar dessa trakasserare en svag doft av tragik efter sig. Det är något mellan bokstäverna i deras inlägg som ger tankar om att deras tillvaro är allt annat än ok...men vad fan, det är inte mitt problem!!
Så, bye, bye låt oss aldrig mötas igen.

Välkomnar i stället, som alltid,  alla varma, kloka, tänkande själar som trots att ni inte alltid håller med mig i allt det jag skriver ändå kan förmedla konstruktiv kritik och som förstår att detta är MIN blogg där jag skriver precis vad jag vill som är viktigt för mig och som berör mig i mitt liv.




Kommentarer
Postat av: Icka

Ja, herregud, tänk hur tråkig världen skulle se ut om alla tyckte lika. Så tråkigt, ba!



Det bestående intrycket av folk som sprider näthat eller skäller så det dånar är väl på nåt sätt att dom är ensamma, eller att dom helt enkelt är fanatiska i sina åsikter och fanatiker KAN man inte göra nåt åt. Tyvärr. Dom kommer alltid ha sin åsikt och dom kan aldrig ta intryck av en annan människa. Det kan vara vilken sorts fanatiker som helst. Politiskt, religiöst, jag vilken slags ideologi som helst! Det är nog därför jag aldrig lyckats hitta nåt att tro på, jag tycker det finns som bra i nästan allt!



Fortsätt ha dina åsikter och låt ingen fanatiker sätta sig på dig!



Kram/I.

2010-01-04 @ 20:50:40
URL: http://blog.olicka.se
Postat av: Thessie

http://specifyme.blogg.se/category/blogdesigns.html



Titta gärna in :)

2010-07-15 @ 23:37:57
URL: http://specifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback