Vad hände?

Plötsligt har jag en unge som springer omkring/sitter/går och fiser i tid och otid. Och varje gång han gör det så kommenterar han det också, högt och tydligt, "Mamma jag fes!" eller till kvinnan i kassan på ICA "Hörde du att jag fes?" eller till närmsta 'stolsgranne' på bussen "Jag fiser" och så skrattar han så att han nästan kiknar ibland.
Och det är liksom inga tysta försynta små fisar, det är brak-skitar som ekar mellan väggarna!!

Och däremellan så pratar han BARA om bajs. "Vad är det för bajs-mat?" "Vi äter bajs hemma", "Jag har bajs-kläder", "Jag ska bajsa på dig!", "Vi lekar med bajs på dagis", "Du har bajs i håret" och till den som står eller går närmast på stan så skriker han gärna "Bajsar du?" och så samma as-garv!

Hur blev det så här?????







*

Kommentarer
Postat av: Eliz

Hahahaha barn är skit(höhö)roliga! ;D

2010-11-01 @ 12:48:10
URL: http://greenstuffonyourfloor.blogg.se/
Postat av: Eliz

Har varit hemskt oengagerad i bloggandet och internet i största allmänhet så här kommer ett jättesent svar på glassdilemmat.



Om du planerar att smaka på veganglass så kan jag rekommendera Oatlys kolaglass till att börja med, de smakar mest.. som glass, och den är helt fantastiskt god. Tofuline gör också grym glass men de tenderar att ha en liten bismak av soja.

2010-11-01 @ 16:18:19
URL: http://greenstuffonyourfloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback