Helt ensam!




Från den 25 september och ca 5 dagar framåt, ska jag vara helt 'ensam'. Neo ska åka iväg med mormor och storebror till stugan i Dalarna. Det är första gången som Neo och jag kommer att vara ifrån varandra så länge.

Det känns jätte-konstigt och jag kan bara föreställa mig hur konstigt det kommer att vara när jag är mitt i det.
Äntligen kommer jag att få lite egen-tid, men i samma sekund som jag tänker så, så saknar jag Neo fast han inte ens har åkt än...fan vad skumt.

I alla fall så gäller det att redan nu försöka planera vad jag ska göra av all den tid som han kommer att vara borta...så jag har försökt, att planera alltså.....men det går inte!

Vad gör man när man inte har sina barn alls? Vad gjorde jag egentligen innan han fanns? Vad fyllde jag tiden med?
Jag vet fan inte! Blir mest snurrig av att försöka komma på vad jag ska göra...

Fortsättning följer....
.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Förstår känslan precis.

Tänker ofta att det är så mkt jag vill göra men inte hinner. Å sen när tid finns å Ville är ngn annastans, då står jag mest där å bara... ehhhh....jaha....vad gör jag nu?

2010-09-05 @ 11:50:19
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: cecilia

poängen är att utan barn så gör man inte så mkt alls! man taggar ner och tar det lugnt :)

2010-09-05 @ 15:23:05
URL: http://ceciliatipsar.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

Nina

Ja precis så har det varit när jag haft lite tid för mig själv och plötsligt så har all egen-tid gått och så gjorde jag ingenting!:-O



2010-09-05 @ 17:30:47
URL: http://beyondeternity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Beyond Eternity... gör vad du vill och känner för.. Ta vara på tiden.. Njut.. KRAM

2010-09-09 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback