Kö till Waldorfskola

För några veckor sedan så fick jag reda på att om man vill att ens barn ska få plats i den Waldorfskola som finns närmast från där vi bor, så måste barnet ställas i kö för att alls kunna få en plats om fyra år!

Neo är alltså inte ens 3 år än, men jag ringde ändå till skolan i förrgår för att kolla om jag verkligen var tvungen att sätta honom i kö redan nu. Och jo, mycket riktigt!! Så nu ska jag få blanketter hemskickat för att ställa honom i kö.

Det är faktiskt inte riktigt klokt egentligen, men ok nu är det gjort i alla fall.





Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken tur att du fick reda på att du måste köa så länge redan nu! Snopet att stå där sen annars....

2010-09-17 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback