KLAMP, KLAMP, KLAMP, KLAMP, KLAMP, KLAMP, KLAMP......

Åh jag blir galen!!!!!
Detta klampande har jag vaknat till nu den senaste månaden.

Klockan-fucking-jävla-06.00-ca sätter det igång!!
Tanten ovanför mig trär på sig sina trätofflor och sen så verkar hon köra någon form av stavgångsmaraton INOMHUS!!!! I timmar!! fram å tillbaka, fram å tillbaka i sin avlånga tre-rums-lägenhet....

Inte bara jag som vaknar utan även Neo.... Tänk dig en trälåda och att man slår med trä mot den och i den lådan bor vi..
som om bygget vi bor i inte är nog!
Och denna morgon är det om möjligt ännu värre att väckas av detta klampande vid den okristliga tiden eftersom Neo är förkyld och vaknar typ 20 gånger under natten o är ledsen för att han är snorig...behöver jag säga att sömnen i antal timmar just nu är extremt minimal.....

Oh Herre Buddha vad vi måste härifrån!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback