Fy vilken hemsk mamma jag är!!

I dag har Neo hamnat i skottlinjen för mitt dåliga mående. Det känns som jag inte gjort annat än skällt på honom idag fast jag inget hellre vill än att vara den där mamman som alltid är glad o trevlig o kreativ o leker o är påhittig...fast jag vet att det inte funkar så i verkligheten.

Men idag så blev det bara så fel HELA tiden. Det är också som om Neo har en radar, att så fort jag inte mår bra o inte kan ge min uppmärksamhet till honom som vanligt, så flyger jävulen i honom och så blir jag arg när han bara ger sig på sånt som han inte får.

Varenda liten super-kul sak som han annars mer än gärna leker med är i dessa stunder helt ointressanta, i stället hänger han i gardinerna, klättar upp till kaffebryggaren o kastar den i golvet, klättrar upp på köksbordet o häller ut allt salt över bordet o golvet, sen får han tag på ett halvfullt kaffeglas som jag var helt säker stod långt in till väggen på bänken och häller ut det, sen kastar han en hink i huvudet på katten Maja och sen fick han ett utbrott på sin dockvagn o allt som fanns i hans närhet flög överallt....

Till slut så blev jag JÄTTE-ARG och skrek rejält åt honom!!!!! Han blev så klart jätte-ledsen....

ÅH, FY VAD HEMSK JAG ÄR!!
Direkt efter så fick jag mega-ångest o började gråta och då kom Neo o sa "mamma ledsen" och då grät jag ännu mer...Älskade lilla Neo!!!

FAN! Jag har ju världens goaste unge och så gör jag så här!!! FAN!!
 
Som jag älskar dig mitt hjärta
Trackback