Man kan ju undra VEM som egentligen är ett trasigt o trotsigt barn....

I går när jag skrev om hur elaka vissa kvinnor kan vara i andras bloggar helt anonyma bakom sina datorskärmar, så nämnde jag Mia N som kräkte av sig i Lady Dahmers blogg.

Jag svarade henne på samma låga nivå några gånger och efter en stund var jag enligt henne både trasig o ett trotsigt barn för det hade hon minsann kunnat utläsa i min blogg(!). Det visade sig även att hon skrivit flera inläggg med olika alias.

En kort stund efter detta så är det någon som kallar sig Tessan (kommentaren finns nästan längst ner)som gått in här i min blogg  och som bla började oja sig över att det är synd om mitt barn för att jag aldrig kommer att ge honom leksakssvärd o dyl som har med våld att göra.

Efter en koll med Lady Dahmer så visade det sig att denna Tessan i min blogg och Mia N/anonym i Lady Dahmers blogg är samma person!

Så du anonyma Mia N, Tessan eller vad du nu heter tycker du inte att detta börjar bli lite väl löjligt?


Som sagt, du är välkommen att skriva kommentarer under förutsättning att du kan göra det konstruktivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback