Min egen blogg-marodör/stalker lät inte vänta på sig!

Det tog inte mer än ett dygn efter mitt inlägg igår om blogghatet, innan min egen blogg-marodör dök upp igen bara för att skriva ännu några i raden av löjligt okonstruktiva inlägg. Detta TROTS att jag redan i augusti sa till denna person att inte göra inlägg här mer, då avsikten enbart är att trakassera.

Denna person har även häcklat mig m.fl på ett familjeforum, med bara rent ut sagt en jävla massa dynga, för att h*n inte klarar av att vi kritiserat Anna Wahlgrens sjuka metoder och att vi vill få bort dem så att fler barn slipper bli kränkta/misshandlade.
Denna person har uppenbarligen AW som sin stora idol och i stället för att komma med konstruktiv kritik om det som diskuterades i en tråd i ämnet så öste h*n ur sig allt möjligt okonstruktivt skit bara för att provocera. H*n öppnade även en tråd på ett annat forum och länkade till min blogg där syftet var att misskreditera mig. H*n fick så klart tillsägelse och tråden stängdes.

Hur långt är en sån här person beredd att gå egentligen?
Sunt är det i alla fall inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan verkligen inte vara riktigt frisk...

2010-01-03 @ 18:37:39
Postat av: Anonym

Och vad kallr du sånthär?

Jag kallar det fjant och att du har ett visst mått av paranoida drag

2010-01-03 @ 18:39:48
Postat av: Ka

fin blogg :)

2010-01-03 @ 19:01:57
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: - Entrevista.

Riktigt snygg blogg! :)

2010-01-03 @ 19:17:16
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Jag tror det var på designa din blogg som jag läste att man kan spärra ett ip nummer från att kommentera på ens blogg. Har du testat det? Kram

2010-01-03 @ 19:27:15
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Beyond Eternity

"En dansös dagbok"

Nej, det visste jag inte. Tack för tipset, vet du hur man gör?



"Ka" och "Entrevista"

Tack så mycket:-) men jag kan inte ta åt mig äran för bloggdesignen, den är gjord av Lady Dahmer:-)

2010-01-03 @ 19:31:41
URL: http://beyondeternity.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback